Over The World

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31   Do dołu

Autor Wątek: Rzeka  (Przeczytany 49961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #300 dnia: Wrzesień 29, 2014, 18:39:35 »

Spojrzałam na Syriusza.
- Ym? Tak?
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #301 dnia: Październik 08, 2014, 15:15:25 »

-Hy? Co? - ocknąłem się.
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #302 dnia: Październik 08, 2014, 19:07:58 »

- Co się mnie głupio pytasz, ty coś chciałeś, to gadaj.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #303 dnia: Październik 09, 2014, 07:56:24 »

-Sorry, zapomniałem. - Mruknąłem.
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #304 dnia: Październik 09, 2014, 19:10:26 »

Zdecydowałem się przewrócić tylko oczami, co też zrobiłem i usiadłem. Zerknąłem na Garetha, a że nie wyglądał jak ktoś, kto planuje ucieczkę lub morderstwo, przeniosłem wzrok na Syriusza.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #305 dnia: Październik 09, 2014, 20:44:32 »

Weszła, trzymając Cass w pysku. Pusciła ją i zaczęła się dalej smiać. Cudem ominęła jakies drzewo, które tam rosło. Chwiała  się jak jakis niedorozwój. Wpadła do rzeki, ze smiechem wyszła z niej. Swiat tak fajne faloooował.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Cassandra

  • Użytkownik
  • Użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 76
  • Dead Or Alive
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #306 dnia: Październik 10, 2014, 16:15:16 »

Pisnęłam ruszając za nią. Czułem to co Karo ale przytłumione.
Zapisane
"Zawsze należy brać pod uwagę najgorszy scenariusz, wówczas czekają
nas najwyżej miłe rozczarowania."

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #307 dnia: Październik 10, 2014, 19:04:33 »

Nagle z zarośli i drzew wybiegło dziewięć wilków. Część z nich rozejrzała się, stając w pewnej odległości od nas wszystkich już tu będących. Reszta przeszła jeszcze parę kroków, mówiąc coś zdawkowo do siebie i zerkając na nas. Zarejestrowałem, że jeden z nich był basiorem, reszta to wadery. Wilki stanęły w nieregularnej grupie, rozglądając się. Spojrzenie jednej z wader, ciemnobrązowo-białej z sercem na lewym barku, prześlizgnęło się objętnie po Garecie i Syriuszu, zatrzymując się na mnie. Wadera zesztywniała, jakby się nad czymś zastanawiając, a jednocześnie lustrując mnie wzrokiem. W końcu podeszła do mnie, z za nią potruchtała ruda wadera o zielonych włosach, małych, fioletowych skrzydłach i czarno-białej szachownicy na grzbiecie.
- Ian? - spytała, odgarniając grzywkę na bok i przyglądając mi się uważnie. Rudo-zielona usiadła nieco za nią, przyglądając mi się z ciekawością.
- E... Ta. - mruknąłem. Wadera miała identyczny jak ja wzór sierści i taką samą grzywkę, tyle że szaro-brązową. - Ditzzi? - wyjrzałem zza wadery, by dojrzeć tę drugą. -Klini?
Ditzzi i Klini uśmiechnęły się równocześnie. Odwzajemniłem uśmiech niepewnie. Reszta wilków nie kwapiła się narazie, by podejść bliżej, toteż nie zwracałem na nich narazie uwagi. Gareth za mną obserwował uważnie grupę.
- Jakim sposobem jeszcze żyjecie? - spytałem po chwili prosto z mostu. Ditzzi skrzywiła się, zniesmaczona najwyraźniej moim brakiem taktu.
- Ty mi to powiedz. Mam 104 lata i wciąż żyję. - uniosła brwi. - Miracle?
Westchnąłem. I przypomniała mi się odpowiedź na własne pytanie.
- Kiedyś może wyjaśnię. Może. Nie oczekuję, że zrozumiecie.
- Kto to? - wtrąciła ni z gruszki, ni z pietruszki Klini, wskazując na Garetha, Syriusza i Karo.
- Y... - spojrzałem, zezując na Syrka. - Część historii.
Klini straciła zainteresowanie tematem, zanim jeszcze skończyłem przedstawiać wilki. Przewróciłem oczami, Ditzzi spojrzała na mnie kwaśno, z bliżej nie znanych mi powodów. Wyjrzałem zza niej jeszcze raz, a ona westchnęła ciężko. Machnęła łapą na pozostałą siódemkę. Podeszli. Pomachałem im łapą. Nie byłem pewien, czy mnie pamiętają, ja, w każdym bądź razie, ich nie bardzo kojarzyłem.
- Ym... Hej? - mruknąłem, po czym ze zdumieniem dojrzałem wśród wilków różowego pudla francuskiego, naturalnie wzrostem dorównywała pozostałym. Dostrzegła, że się jej przyglądam, przecisnęła się na przód i liznęła mnie w pysk, z szerokim uśmiechem. Najwyraźniej ona mnie pamiętała. Po chwili coś mi kliknęło w głowie.
- Amberlina? - uśmiechnąłem się równie szeroko co ona.
- W moim przypadku też dziwisz się, że żyję, Ianciu? - spytała, machając lekko ogonem zakończonym kulką różowego futra. Zirytowało mnie nieco to 'Ianciu', ale nic na ten temat nie powiedziałem.
- Nie, no co ty. Ty jesteś nie do zdarcia.
- Jasne. - zaśmiała się. - Lepiej odpukaj.
Przezornie stuknąłem łapą w ziemię. Tymczasem przede mną stanęła kolejna wadera, biała w zielone cętki o równie zielonych włosach i łapach.
- Lefa! - wyszczerzyłem się w uśmiechu, od którego zaczął mnie boleć pysk. - Jak się masz?
- Jak widać, braciszku. Uczepiłam się życia jak pluszowy kot ogona Klini, lecz widać, że to twoja sprawka?
- Pewnie tak... - skrzywiłem się, choć raczej powinienem się się cieszyć, że moje rodzeństwo wciąż żyje. Wiedziałem również, że Lefie nie chodziło o pluszaka Klini. Machnąłem łapą do kolejnego wilka.
- Cho no, nie mam tyle czasu.
Zamiast jednej wadery, przydreptały trzy.
- Siema, Kinari. - przybiłem łapą piątkę brązowej waderze z trupią czaszką wytatułowaną na lewym ramieniu. - Hejka, Hita. - kiwnąłem głową do szarej wadery z maślaną końcówką ogona. - Cześć, Stormakina. - podałem łapę klejnej szarej waderze, ale o intesywnie niebieskich włosach, łapach i ogonie. Na przód wysunęło się szczenię, również wadera, wpatrując się we mnie wielkimi żółtymi oczami. Waderka była jasnoszara, z czarno-szaro-białymi pasami na ogonie.
- Hej. - posłałem jej uśmiech, który nieśmiało odwzajemniła. - Jak się nazywasz?
- Eris... - usiadła przede mną, przekręcając łebek na bok.
- Jestem Ian.
- Wiem. Czy to prawda, że masz 104 lata?
- Teraz już 105. Niedawno miałem urodziny. Ale tak, to prawda.
- Amber i Daniel mówią, że jesteś nieśmiertelny. - otworzyła szeroko oczy. - I że potem się okaże, czy ja też. Jak dorosnę. Bo inni są nieśmiertelni.
Kiwnąłem głową, zainteresowałem się jednak czym innym.
- Daniel? - spojrzałem ponad głowami sióstr, próbując dostrzec brata. Brat sam przylazł. Zmierzyliśmy się wzrokiem i w milczeniu przybiliśmy żółwia łapami. Poniewczasie przypomniałem sobie o Garecie, który obserwował nas bez wyrazu pyska. Spuścił wzrok, gdy na niego spojrzałem.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #308 dnia: Październik 10, 2014, 20:21:26 »

-Ymm. - mruknąłem, patrząc spod przymrużonych powiek na Iana. -Spora rodzina.
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Cassandra

  • Użytkownik
  • Użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 76
  • Dead Or Alive
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #309 dnia: Październik 10, 2014, 20:51:38 »

Ze zdumieniem zerknęłam na taką masę wilków i całej reszty. Skryłam się za łapą Karo.
Zapisane
"Zawsze należy brać pod uwagę najgorszy scenariusz, wówczas czekają
nas najwyżej miłe rozczarowania."

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #310 dnia: Październik 10, 2014, 22:05:20 »

- Caaaass, spokojna głowa, oni nie gryzą. A jak cos to ja ugryzę. Jak się skończy ta faaaazaaaa.. Skąd ja wzięłam taki dobry towar? - zasmiała się. Po chwili podniosła się.
- Nie no, Karo, spokojnie, opanuj się - syknęła do siebie. Wyprostowała się, poprawiła skrzydła i swymi złocistymi oczami spojrzała na wszystkie wilki. No cóż, Ian nigdy praktycznie nie wspominał o swojej rodzinie. Przeciągnęła się i wzięła gronostaja ostrożnie do pyska, następnie podrzuciła nim do góry by ten spokojnie spadł na jej grzbiet. Wzbiła się w powietrze.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Cassandra

  • Użytkownik
  • Użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 76
  • Dead Or Alive
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #311 dnia: Październik 10, 2014, 22:20:24 »

Wtuliłam się w futro wadery, zadowolona.
Zapisane
"Zawsze należy brać pod uwagę najgorszy scenariusz, wówczas czekają
nas najwyżej miłe rozczarowania."

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #312 dnia: Październik 10, 2014, 22:45:54 »

Leciała coraz wyżej do góry. W końcu zatrzymała kilkadziesiąt metrów nad chmurami. Mlasnęła i zaczęła lecieć pionowo w dół. Jakis metr nad ziemią zrobiła kąt prosty i z bardzo dużą prędkoscią leciała równolegle z rzeką.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Cassandra

  • Użytkownik
  • Użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 76
  • Dead Or Alive
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #313 dnia: Październik 10, 2014, 22:46:33 »

Zamrugałam.
Zapisane
"Zawsze należy brać pod uwagę najgorszy scenariusz, wówczas czekają
nas najwyżej miłe rozczarowania."

Alycia

  • Użytkownik
  • Aktywny użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 232
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #314 dnia: Październik 10, 2014, 23:59:33 »

Wstałam i wyszłam.
Zapisane
Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31   Do góry
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
khaleesi mojeprzysmaki kwiaty quieronovelas mapa