Over The World

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 74   Do dołu

Autor Wątek: Spam  (Przeczytany 125405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #405 dnia: Wrzesień 11, 2014, 20:05:37 »

Na jakiej podstawie? xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #406 dnia: Wrzesień 11, 2014, 20:11:15 »

Ehem... Karoooo... Nie chciałabyś może dołączyć do takiego mojego i Syrnego forum? Jest o NYPD... ;^;

Siri Ya Ny - Tajemnice Nowego Yorku
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #407 dnia: Wrzesień 11, 2014, 20:39:53 »

Nie wiem.

NYPD? Wat wat wat.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #408 dnia: Wrzesień 11, 2014, 20:42:02 »

EnŁajPiDi xD Policja miasta Nowy Jork xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #409 dnia: Wrzesień 11, 2014, 20:49:11 »

Hik o.e
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #410 dnia: Wrzesień 11, 2014, 21:02:44 »

Maszajcie, jestę ;-;
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #411 dnia: Wrzesień 12, 2014, 07:22:25 »

A ja żem czekał, to nie łaska było wejść? xD Nie no, żartuję, pewnie nie mogłaś...xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #412 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:41:53 »

Znikam, nawalam w simsy xD>
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #413 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:43:54 »

xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #414 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:44:23 »

Takie pytanko, też lubisz topić gości w basenie? xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #415 dnia: Wrzesień 12, 2014, 23:54:57 »

Niet ._.
Kiedyś zupełnie zapomniałam o drabinkach (to było ładne 6 lat temu, miałam Sims 1 xD), to jak chciałam żeby wyszli, to pojawił się grób na środku basenu .-.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #416 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:09:27 »

*widzi Syrka i Iana, chowa się pod biurkiem i udaje, że jej tam nie ma*
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #417 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:14:06 »

Hejooo, Karo xD


Ehm, jakby co, to mogę wolniej pisać, bo mam zakwasy w ręce po tym wczorajszym trzygodzinnym malowaniu barierki od baloknu ;^;
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #418 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:17:08 »

*nadal się chowa*
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #419 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:18:59 »

;^;

Spójrz na mój podpis xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 74   Do góry
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
kwiaty rzeczypospolitakarwencka2024 quieronovelas republikasarmacka khaleesi