Over The World

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21   Do dołu

Autor Wątek: Dżungla  (Przeczytany 32690 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #180 dnia: Sierpień 11, 2014, 21:29:11 »

- Okieu. - Ian pozbierał wszystkie kości z głazu.

Ty to robisz specjalnie, żeby sie zmienił ;^;
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #181 dnia: Sierpień 11, 2014, 21:30:25 »

- To chodź - mruknęła i wyszła.


Nein, po prostu z głowy mi to serio wyleciało O_o
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #182 dnia: Sierpień 11, 2014, 21:31:43 »

Wykuśtykał za nią, charcząc.

Jaszne, tak sobie wmawiaj xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #183 dnia: Sierpień 19, 2014, 22:01:18 »

Widać było, że ta dżungla to jedno z ulubionych miejsc Karo. Nie jest za sucho, nawet wilgotno.
Weszła. Rozejrzała się, jak zwykle szła do swego miejsca, pomijając fakt że nie tylko ona tutaj przychodziła, mniejsza. Przeciągnęła się dochodząc do głazu. Usiadła na nim i westchnęła. Tyle rzeczy się stało w ostatnim czasie. Poznała brata bliźniaka. Ian spadł jej z nieba. Ciekawe, co jeszcze ją spotka. Machnęła ogonem i podrapała się za uchem.
- Możesz robić co chcesz
To zależy od Ciebie
Sam się o tym dowiesz
Czy dobrze to czy źle
..
Rozejrzała się. Ciemno się robiło nieco, ona się i tak ciemności nie bała. A co jeśli coś skoczy na nią? A co jeśli znów straci łapę i oko? Nie, ona się teraz nie da. I w tym drugim życiu nie miała innego partnera. Więc raczej nic jej nie grozi. Może, raczej. Trudno. Niby życie ma się jedno, a ona nie. Może kiedyś to komuś powie, nie wie. Czuła, że ktoś lub coś tu jest. Ona innego rodzeństwa nie miała. Tylko Haru. W tamtym życiu Śnieżkę i tą drugą, już sama nie pamięta jak się nazywała. Nie, przestań. Nie myśl o nich. Oni już o Tobie nie myślą. Westchnęła ponownie i położyła się na głazie, machając ogonem. Była zniecierpliwiona, jednak na nic nie czekała. No może na Iana. Właśnie, Ian. Ciekawe, co z nim. Miała nadzieję, że będzie z nim dobrze. Nie. Nic już nie będzie dobrze. Na pewno Karo, uwierz sobie.
- Przymknij się - powiedziała sama do siebie. Jednak ten głos nie był taki zwykły. Był głosem.. BASIORA. Co tu się kurde dzieje? Jak ona, drobna wadera mogła powiedzieć takim głosem? (Nie, ona się nie zmienia w basiora, mam akcję po prostu w głowie). Trudno. Poradzi sobie. Po prostu nie będzie się odzywała. I tyle. A może teraz?
- Wszyscy mamy w sobie tyle samo dobra co zła, ale tylko od nas zależy, którą drogę wybierzemy - powiedziała, tym razem normalnym głosem. Wystraszyła się nieco, podniosła się i rozejrzała się, przeglądając każdy kawałek po kolei, ostrożnie, dokładnie.
- Nic się nie dzieje Karo. Nie bój się. To tylko...

C.D.N.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #184 dnia: Sierpień 29, 2014, 19:49:55 »

- To tylko.. znaczy się, ja tylko.. jestem Twoim ojcem z tego życia.
Szok. Chwila i wadera, to jest wadera i basior w ciele wadery runęli by na ziemię. Karo rozejrzała się.
- Ale co robisz w MOIM ciele?
- Uhm, no wiesz, jak się zaprzeda ciało komuś, a duszę zostawi, to ja nie mam jak tego zrobić.
- Kiedyś udało mi się zmienić duszę czy tam ducha w ciało. Może teraz będzie? Tylko byś musiał chwilę ze mnie wyjść.
Przed waderą pojawiła się smużka białego dymku. Karo westchnęła, zebrała wszystkie siły i zmieniła ów 'dymek' w ciało. Był to czarny jak smoła basior, pomijając kilku szarych i brązowych detali, a oczy miał czerwone.
- Nie. Ty nie możesz być moim ojcem - powiedziała, dysząc głośno.
- Jednak mogę - uśmiechnął się.
- NIE! - warknęła i rzuciła się na niego. Przytrzymała go przy ziemi. - Wiele razy potrzebowałam Cię przy mnie. I Ty nagle ot tak sobie przychodzisz?
- Mam pewną sprawę - powiedział, bez problemu zrzucając Karo z siebie.
- Jaką? - warknęła ponownie, podnosząc się.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #185 dnia: Sierpień 29, 2014, 20:01:26 »

- Potrzebuję.. Twojego ciała.. by spłacić dług.. - powiedział, nie mrugając.
- NIE! - jęknęła. - Zapomnij. Co z tego, że umiem stworzyć kolejne, ale nie dla siebie. Zapomnij.
- A jak nie będziesz mieć wyjścia? - syknął i wokół wadery pojawiły się różne straszydła.
- Nie.. nie.. niee.. - jęknęła. - Tarcza.
Wzbiła się w powietrze. Wyleciała.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #186 dnia: Sierpień 30, 2014, 14:53:48 »

Wszedł Gareth, nucąc cicho "Sweet Dreams" pod nosem i machając swoim nowym, długim, czarno-białym ogonem. Raz po raz uderzał nim w drzewa, które łamały się jak patyki. Ruszył w głąb dżungli, podśpiewując.
- Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
I've traveled all world and the seven seas
Everybody's looking for something
Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
I've traveled all world and the seven seas
Everybody's looking for something

(Whispering) Hold your head up
Keep your head up, movin' on
Hold your head up, movin' on
Keep your head up, movin' on
Hold your head up, movin' on
Keep your head up, movin' on
Hold your head up, movin' on
Keep your head up

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused


Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
I've traveled all world and the seven seas
Everybody's looking for something


Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
I've traveled all world and the seven seas
Everybody's looking for something


Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something


Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
I've traveled all world and the seven seas
Everybody's looking for something
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #187 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:20:39 »

Wciąż cicho nucąc, po raz setny chyba, wyszedł, zamieniwszy się przy tym w człowieka.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #188 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:32:07 »

Weszła. Zastanawiała co się w ogóle stało przedtem przy rzece. Patrzyła się w dół, nie patrzyła gdzie idzie. Po chwili uderzyła w drzewo głową. Przewróciła się, wokół jej głowy zaczęły tańczyć jednorożce (xD). Podniosła się. Rozejrzała się.
- Gdzie ja, kurczę, jestem? - zdziwiła się.


Karo ma amnezję .o.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #189 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:38:10 »

Wzbiła się w powietrze. Okrążyła dżunglę.
- Nikogo nie ma. Ktoś gdzieś musi być - jęknęła i wyleciała, oglądając się za wilkami i drzewami.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #190 dnia: Październik 28, 2014, 16:18:41 »

Wleciała. Była serio mega wkurzona. W jej przednich łapach pojawiły się kule ognia. Zaczęła podpalać drzewa. Jeśli nie mogła zabić jego, zabije wszystkich innych.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #191 dnia: Październik 28, 2014, 16:45:21 »

Wbiegłem razem z Garethem. Trzy-czwarte-demona wytłumaczył mi pokrótce w drodze swój plan. On miał stworzyć klatkę, magiczną, z której nic nie mogło się wydostać bez jego zgody, a ja miałem posłużyć jako przynęta. Przydałby się jeszcze tylko Syriusz, żeby Karo tam jakoś zagonić. Westchnąłem, biegnąc w głąb płonącej dżungli. Plan Garetha miał moc dziur i wad, w każdej chwili coś mogło się nie udać. Dobiegliśmy na miejsce, które wybrał Gareth. Pół-demon powalił ogonem kilka drzew, z których stworzył wielką klatkę. Oczywiście za pomocą magii. Przegryzł szybko lewy nadgarstek i pokropił krwią klatkę. Stanąłem przed wejściem do niej, a Gareth zaczął wyć i wydzierać się do Karo.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #192 dnia: Październik 28, 2014, 16:48:08 »

Usłyszała coś. Gareth, czy jak mu tam. Czemu ona nie może zapamiętać imion? Nadal podpalając drzewa zleciała na dół i stanęła przed bratem Iana.
- Czego?! - prychnęła, patrząc się na niego bez mrugania.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #193 dnia: Październik 28, 2014, 17:09:37 »

Gareth podszedł do Karo, zachowując jednak bezpieczną odległość.
- Złap mnie, maszkaro! (Masz KaroBy Syr xD) - wydarł się Gareth i śmignął w kierunku klatki, przed którą czekałem.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Dżungla
« Odpowiedź #194 dnia: Październik 28, 2014, 17:11:34 »

- O fak ju - powiedziała, rozglądając się. Zaczęła pędzić za basiorem. Niestety, nie zauważyła klatki, poślizgnęła się i prawie łapiąc Iana za ogon walnęła w ścianę klatki, oszałamiając się.


O fak ju :<
Sorki, tak mi się skojarzyło z ReZim xD.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21   Do góry
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
kwiaty khaleesi rzeczypospolitakarwencka2024 pokemonissho mojeprzysmaki